ماگ حرارتی No Further a Mystery

Wiki Article

ماگ ابعادی بزرگتر از فنجان و عمق بیشتری دارد، بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود. ماگ را معمولا روی بشقاب یا سینی قرار نمی دهند.

بهتر است برای شست‌وشو از اسفنج نرم استفاده کنید و فقط داخل لیوان را بشویید و از شستن لیوان در ماشین ظرف‌شویی اجتناب نمایید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشد.

این لیوان ها اغلب دارای دوجداره ی شفاف قابل رویت هستند که در بین آنها فضای خالی ای وجود دارد که به وسیله ی هوا پر شده که سبب میشود دمای مایع به بیرون منتقل نشود و  گرما را تا مدت طولانی تری در خود نگه دارد.

ماگ حرارتی سفارشی دارای طرحی میباشد که با توجه به سلیقه شخصی خود افراد سفارش داده میشود. افراد سخت پسند یا کسانی که طرح های موجود در بازار را دوست ندارند میتوانند طرح ماگ حرارتی یا ماگ سفری خود را سفارش دهند تا بر روی ماگ چاپ شود.

وقتی می خواهند آهن را ذوب کنند آن را حرارت می دهند. ابتدا آهن از رنگ خاکستری به سرخ سپس به زرد کرم رنگ و سپس به سفید تغییر رنگ می دهد. با افزایش انرژی آهن، اتم های آن برانگیخته و ناپایدار می شوند و الکترون های انرژی راا جذب می کنند و به شکل بسته های نوری یا فوتون آزاد می کنند.

زیرا که ماگ های حرارتی به دلیل ویژگی دمایی منحصر به فردشان تا مدت ها در خاطر افراد باقی خواهند ماند و می توانند به بازدهی بالای یک کسب و کار کمک کنند.

لطفا سایز رو وارد کنید .. و فک میکنم باید باید برای زیبایی لبه ها بلور بشه .

در حالت کلی سطح روی لیوان سفید می باشد از این رو محدودیتی برای طرح های دارای رنگ سفید ایجاد نمی گردد. شما می توانید هر طرح و عکسی را برای چاپ انتخاب نمایید و طی مراحل چاپ روی لیوان و آماده سازی با قیمت مناسب دریافت نمایید.

تکدو در شبکه های اجتماعی از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید

فرایند سفارش ماگ حرارتی بدون محدودیت در رنگ می تواند شامل هر طرح و عکس دلخواهی ??????? ????? شود که این موضوع امکان خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه را بدون هیچ مشکلی فراهم می آورد. در زیر می توانید مشخصات کلی محصول را مشاده نمایید.

بهتر است قبل از خرید بودجه خود را در نظر گرفته و متناسب با آن، بهترین مدل ماگ را انتخاب کنید.

چاپ لوگو و معرفی کسب و کار ها به وسیله چاپ بر روی ماگ های حرارتی، شیوه ای نوین برای گسترش کسب و کار های نوظهور می باشد.

قیمت لیوان حرارتی - قیمت ماگ حرارتی - لیوانی که با احساسات تغییر رنگ میدهد - خرید ماگ حرارتی - ماگ جادویی - لیوان ماگ حرارتی - عکس ماگ دخترانه - ماگ پسرانه

ماگ حرارتی از جمله وسایل تزئینی است که می‌‌توانید نوشیدنی گرم خود را در آن قرار دهید. استفاده از آن محدود به مکان خاصی نیست و در هر جایی می‌‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

Report this wiki page